مشکی پوش

مشکی پوش

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 44585
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 44585
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


جدایی

 

جدایی
جدایی و وداع - picture 27
اگر عیسی مریم را فراموش کند
اگر آهو دویدن را فراموش کند
اگر ماهی آب را فراموش کند
من هر گز تو را فراموش نخواهم کرد
امید و هستیم از من جدا شد
بهار عشق من پاییز امشب
شبی تاریک و درد انگیز امشب
دلم از درد و غم لبریز امشب
کنار من ولی از من جدایی
مگر جویی که از ساحل جدایی
لب گرمت به لب من چه خوش است
از لبت بوسه گرفتن چه خوش است
چه کنم که چاره ندارم ملک کرد جدا
از کدام شاخه بچشم که دهد بوی تو را
زندگی زندان عشق است
بس مرا در زندان عشق حبس کن
اگر پرسند که عاشقان در چه حالند
بگو در غربت چشم انتظارند
مرا در باغ چشمانت رها کن
لبت را بالبم آشنا کن
 
محمد همتی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مشکی پوش تاريخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید مقدم بازدید کنندگان وبلاگ رو گرامی میداریم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hojat17390.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com